انجمن Mail Experts
0 رای
40 بازدید

با سلام  من دو تا سوال داشتم 1-از آنجاییکه تنظیمات سرویس RBL در خود کنسول سرور انجام میشود با اپدیت ورژن نرم افزار آیا اپدیت نمیشود؟نحوه اپدیت شدنش به چه صورت هست 2-یکی از کاربران ایمیل هنگام ارسال با خطای زیر مواجه می شود(ارسال دارد ولی دریافت ندارد.  your message was not accepted by server 5.7.1 user forbiden for sending spam messeage rejected وقتی log رو بررسی میکنم نشان میدهد که ایمیل های ایشان به SPAMMONITOR ارسال میشود. چه ایمیل هایی به SPAMMONITOR ارسال میشوند ؟

در ایمیل سرور آیس وارپ توسط (1k امتیاز)  
retagged توسط | 40 بازدید
ممنون-پس فعال کردن RBL در قسمت spamassassinکافی نیست؟
برای حل مشکل و ایجاد امکان ارسال مجدد کاربر چه باید کرد؟
نه کافی نیست. برای حل مشکل باید کاربر رمزش رو عوض کنه، مطمئن بشه دیگه دسترسی به ایمیلش از بیرون نیست و بعد به ما اطلاع بدین که کاربر رو از حالت بلاک در بیاریم.

1 جواب

0 رای
Best answer

سلام،

سرویس RBL ارتباطی با ایمیل سرور آیس‌وارپ ندارد و جزو خدماتی است که شرکت آرسس‌ایرانیان به مشتریان خود می‌دهد. بروز رسانی این سرویس هم اتوماتیک انجام می‌شود و ارتباطی با نسخه آیس‌وارپ ندارد.

یکی از مواردی که این سرویس کنترل میکنه، لو رفتن رمز کاربران هست. اگر رمز ایمیل کاربری لو بره و توسط ایمیل این کاربر اسپم به بیرون ارسال بشه توسط این سرویس تشخیص داده میشه و جلوی ارسال ایمیل این کاربر گرفته میشه.

کلیه ایمیل‌هایی که توسط اسپم ترپ‌های تعریف شده بر روی سرور آیس‌وارپ دریافت بشه برای پردازش به spammonitor ارسال میشه. این ایمیل‌ها پس از بررسی بر روی آیس‌وارپ بلاک میشن که کاربر دیگه‌ای این ایمیل یا موارد مشابه اون رو دریافت نکنن. ضمنا هاست ارسال کننده و همچنین IP اون تحت نظر گرفته میشه تا در صورت تکرار بر روی آیس‌وارپ بلاک بشه.

توسط (11.7k امتیاز)  
انتخاب شده توسط
به سایت mail experts خوش آمدید. در این سایت می‌توانید کلیه سوالات خود را در ارتباط با ایمیل مطرح نمایید تا توسط سایر کاربران پاسخ داده شود.
68 سوال
73 پاسخ
44 نظر
24 کاربر